Saturday, September 4, 2010

#1 - sebulan

Finally its raining today~~
nowdays,,,dah terlalu panas..sidai baju confirm kering tuk 10minute jewk..
aku pulak kene ulcer tak habis-habisan..
nak cakap,,,nak ketawa semuanya kene cover..
sebab satu mulut kene ulcer..
duh~

 

anyway...this is my kitten..dah masuk sebulan..yeah!! ^^
nama pun tak tau la nak letak nama apa...
panggil jewk miow..miow..dah dtg..cukup la kan..hehe..

 

okay,,,this picture, my kitten is trying to escape from that 'sangkar'
hahaha...kalau dah kucing liar tu..semua keturunan..
termasuk cucu cicit..mesti tak biasa duk dalam sangkar rite??

 
*mommy..mommy i want salmon fish*

Ouh..demand sgt2 kucing aku ni..
nak salmon fish kunun...hahaha.. =P
macam makan plak kan..
takpe2 nnt aku try beli..makan tak kucing aku salmon fish tu..

anyway...cerita pasal tajuk...
kenapa ada part 1?? mesti ade part 2 3 4 ..and so on rite..
so offcourse la..
aku suka tajuk ni dan tajuk ni mengisahkan pasal kucing2 aku..
aku dah cakap kan kucing ni dah sebulan..
nak tengok dia kecik2..
so enjoy.. =)

No comments:

Post a Comment